5 Ιαν 2017

Σκηνές του σήμερα! Όπως έκαναν οι λαδέμπορες επί Κατοχής...

Δημήτρης Μπολσεβίκος

Οι νέοι λαδέμπορες
Ως γνωστόν με τις ΚΑΤΟΧΙΚΕΣ κυβερνήσεις οι περισσότεροι ψάξαμε εναλλακτικές του καλοριφέρ λύσεις θέρμανσης καθώς δεν μπορούμε να βάλουμε πετρέλαιο,
έτσι πριν μερικά χρόνια ένας φίλος μου έδωσε μια σόμπα KEROSUN που είχε σε ένα εξοχικό που πια δεν πήγαινε. Αρχισε πια να μυρίζει...μετά απο 3 χρόνια που την άναβα,
και οι αναθυμιάσεις ήταν τόσο έντονες που μαστούρωνα.
Επρεπε να αλλάξω φυτίλι όπως μου είπαν.Παω κι εγώ σε ένα αντιπρόσωπο που έχουν στην Αγία Παρασκευή. Πήρε και το σώμα της σόμπας να μου το αλλάξουν αυτοί μην το τοποθετήσω λάθος.

Παρκάρω,κατεβαίνω απο το αμάξι,πλησιάζω το μαγαζί,και τι να δώ!!
Πενήντα άνθρωποι με μπετονάκια στο χέρι ήταν στην ουρά για να πάρουν κηροζίνη απο ένα τρισάθλιο "μαγαζί" 4Χ5 που ένας αλβανός έπαιρνε τα άδεια δοχεία και τους έδινε γεμάτα σε τιμή σχεδόν διπλάσια απο ότι σε πρατήρια ΕΚΟ που πουλάνε κηροζίνη!!!

Τολμάω να πώ :-θέλω ένα φυτίλι ,και σας παρακαλώ να μου το τοποθετήσετε......
-Θα την αφήσετε εδώ μου λέει ο αλβανός,δεν βλέπετε τι γίνεται?
-Μα για σας θα είναι 10 λεπτά του λέω,έρχομαι απο μακριά...σας παρακαλώ
Αποκλείεται....αύριο μου ξανααπαντά!
Ανάβω τσιγάρο αποσβωλομένος....
Παρατηρούσα τις φάτσες των ανθρώπων που περίμεναν στοϊκά στην ουρά για το "πολύτιμο" υγρό που θα τους ζεστάνει....
Ανθρωποι λαϊκοί με κατεβασμένα κεφάλια,κρατώντας στο χέρι οι πιο πολλοί,το πανάκριβο αντίτημο,να κάνουν γρήγορα,καθώς περίμεναν κι άλλοι!
Κοιτούσα απο το απέναντι πεζοδρόμιο κι ένοιωθα τα μηνίγγια μου να χτυπάνε συναγερμό.

Απελπισμένος και φουρκισμένος σκεπτόμουν τι να κάνω?
Φλασιά μπροστά μου περνάει η σκηνή απο τον ΘΙΑΣΟ του Θ. Αγγελόπουλου.....
εκείνη η σκηνή με την κοπέλα που είχε πάει για ένα μπουκάλι λάδι στον φασίστα της νεολαίας ΜΕΤΑΞΑ....και κείνος αφού της το γέμισε έβγαλε τα ρούχα του να την......και κείνη με το πολύτιμο μπουκάλι σφηνωμένο μέσα στην αγκαλιά της είχε χαμηλώσει το κεφάλι σαν μιά ιτιούλα που λυγάει....γεμάτη ντροπή!!!!
Αγανάκτισα
μπάινω μέσα και του λέω :-δώσε μου ένα φυτίλι....θα το βάλω μόνος μου.
-16,80 Ε μου λέει!!!!!!!!!!!!!
Ενα φυτίλι ρε γαμώτο που το κόστος δεν θα έπρεπε να ξεπερνάει τα 5 ευρώ!!!!!
Ενα 20αρικο είχα όλο κι όλο.....το έδωσα
Μου το βαλε στο χέρι...μαζι με την απόδειξη(!!!),έτσι ,ούτε καν σε μια σακούλα!!

Καθώς το έπαιρνα όμως ,δεν άντεξα.
Φώναξα :βρίσκετε και τα κάνετε καθάρματα.....αλλά δεν θα αργήσει η ώρα που και τα δικά σας κεφάλια θα τα καρφώσουμε πάνω στα κάγκελλα του φράχτη!!!!
Τα "ανθρωπάκια" που περίμεναν στην ουρά αναταράχτηκαν....με κοίταξαν με εκείνο το βλέμμα που έχουν τα πρόβατα στο σφαγείο....
Εφυγα βρίζοντας............

Πηγή: https://goo.gl/NMQvJT

Δεν υπάρχουν σχόλια: