6 Ιουλ 2015

Ελλάδα..Πατρίδα μου


Ψήφισα «ΟΧΙ»!… δαγκωτό και Εθνική Ελλάδος γεια σου!Ακατάλληλο για «Ηλίθιους», «Νενέκους» και «Γερμανοτσολιάδες- Λαμόγια του κορπορατικού συμπλέγματος»! «ΗΛΙΘΙΟΣ» ονομάζεται το άτομο, που οι πράξεις του προκαλούν ζημίες σε άλλο άτομο ή ομάδα ατόμων, χωρίς το ίδιο να αποκομίζει όφελος, ενώ πιθανά να υφίσταται ακόμα και ζημίες. (3ος βασικός νόμος της ανθρώπινης ηλιθιότητας, πρβλ. Carlo Cipolla).«ΝΕΝΕΚΟΣ» ονομάζονταν ο οπλαρχηγός- κοτζαμπάσης, που υπόγραψε το λεγόμενο «προσκυνοχάρτι» (ράι μπουγιουρντί) την «ταυτότητα υποτέλειας» στους κατακτητές Αιγύπτιους και Οθωμανούς κατά την Ελληνική Επανάσταση.«Γερμανοτσολιάς & Λαμόγιο του κορπορατικού συμπλέγματος» ονομάζεται ο πολιτικός και ο επιχειρηματίας της ντόπιας και υπερεθνικής ελίτ, που στοχεύει στην αρπαγή του πλούτου της χώρας μου και την εξαθλίωση/υποδούλωση της πλειονότητας των Ελλήνων.

Ψήφισα «ΟΧΙ»!, γιατί, (λίγοι λόγοι από τους εκατοντάδες άλλους): 
ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΡΩΤΟΥΝ την άποψή μου για τον Ευρωπαϊκή Δικτατορία! Ποτέ πριν δεν ρωτήθηκα, ούτε για την προδοτική αναθεώρηση του Ελληνικού Συντάγματος του 1975, ώστε πλέον οι διεθνείς συμβάσεις να υπερισχύουν του Ελληνικού Δικαίου. Ούτε για την Αίτηση προσχώρησης, τις συνθήκες του Μάαστριχτ, της Λισσαβόνας, της Νίκαιας, του Άμστερνταμ, την ΟΝΕ, τις δανειακές συμβάσεις, τα μνημόνια, τη λεηλασία (ιδιωτικοποίηση) της Δημόσιας και ιδιωτικής Περιουσίας, την ανατροπή του Κοινωνικού Κράτους κοκ!
Ψηφίζω «ΟΧΙ»! γιατί πρόκειται για κοινούς εκβιαστές, μαφιόζους και νταβατζήδες!
Ψηφίζω «ΟΧΙ»!, γιατί κάποιοι ελληνόφωνοι δωσίλογοι, τους παρέδωσαν το ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΟΠΛΟ ΜΑΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ, το ΧΡΗΜΑ και έτσι ανταλλάσσουν «αέρα κοπανιστό» με την πατρίδα μου!
Ψηφίζω «ΟΧΙ»!, γιατί οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ έκλεισαν τις ΤΡΑΠΕΖΕΣ και υπεξαίρεσαν τις όποιες οικονομίες μου από τους κόπους μιας ζωής μέσα στην πραγματική οικονομία, τις οποίες διαμοίρασαν ως λάφυρα στους καναλάρχες, και τους λοιπούς οικονομικούς εγκληματίες. Γιατί δοκιμάζουν την αξιοπρέπειά μου μπροστά στα ΑΤΜ , να έχω πρόσβαση στην περιουσία μου. Γιατί βούτηξαν τα σούπερ μάρκετ όλης της Χώρας και άδειασαν τα ράφια, αφού προηγούμενα κατέστρεψαν ύπουλα τον πρωτογενή τομέα της Ελληνικής Οικονομίας.
Ψηφίζω «ΟΧΙ»!, γιατί ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΚΕ και άλλων homo εξυπνάκηδων, να ρίξω ΑΚΥΡΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ και όντας μέλος της λαϊκής τάξης να αυξήσω το ποσοστό των μπουρζουάδων! 
Ψηφίζω «ΟΧΙ»!, για να μη χαρακτηρίζουν οι ευρωβάρβαροι ΜΑΛΑΚΑ, ΡΑΓΙΑ και ΕΥΡΩΛΙΓΟΥΡΗ!
Ψηφίζω «ΟΧΙ»!, για να δώσω το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ παράδειγμα και στους άλλους καταπιεσμένους λαούς της Ευρώπης και της υφηλίου ευρύτερα, να ορθώσουν το δικό τους ανάστημα, μπροστά στα ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΑ ΚΤΗΝΗ, που θανατώνουν και εξανδραποδίζουν συνανθρώπους μου. 
Σήμερα Ψηφίζω «ΟΧΙ»!, δαγκωτό και Εθνική Ελλάδος γεια σου!
Γιατί από αύριο θα συνεχίζω να λέω: 
«ΟΧΙ» στα εθνοκτόνα μνημόνια των ευρωβαρβάρων ιμπεριαλιστών!
«ΟΧΙ» στην αντεθνική προπαγάνδα και τη συνηγορία των ντόπιων άμεσων ή έμμεσων υποστηρικτών - συνεργατών τους!
«ΟΧΙ» σε οποιαδήποτε διαφαινόμενα (σίγουρα) νέα μνημονιακά δεσμά της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ!
Σήμερα Ψηφίζω «ΟΧΙ»!, δαγκωτό για την 
ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, για το δικαίωμά μου να ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ!

Tags: 
- See more at: http://www.drachmi5.gr/politiki-apopseis/elladapatrida-moy#sthash.GYno3nu1.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: