29 Οκτ 2014

Γιώργος Κουρής : Θα αγωνιστώ για να φέρουμε τη δραχμή γιατί είναι η μόνη λύση

Το Κουρδιστό Πορτοκάλι ήταν παρόν στην συνέντευξη που έδωσε ο εκδότης και καναλάρχης κ. Γιώργος Κουρής στο γερμανικό περιοδικό Focus και στον απεσταλμένο του στην Αθήνα δημοσιογράφο κ. Βασίλη Ασβεστόπουλο και την αναπαρήγαγε ολόκληρη. Ο χειμαρώδης και αθυρόστομος Κεφαλονίτης Γιώργος Κουρής είναι ένθερμος υποστηρικτής της δραχμής αλά και γνωστός ότι δεν μπαίνει σε καλούπια και ενίοτε τραβάει το σκοινί στα άκρα, με τις όποιες συνέπειες για τον ίδιο.
Παραθέτουμε εδώ  όλη τη συνέντευξη χωρίς όποια παρέμβαση, αν και θεωρούμε ότι αδικεί εμάς και πολλούς άλλους όταν λέει πως μόνος του θα αγωνιστεί για να φέρει τη δραχμή. Είτε μόνος, έιτε με άλλους, μακάρι να τα καταφέρει, αν και οι παρέες και οι φιλίες του με ορισμένους, μας εμβάζουν σε σκέψεις αν και με ποιο τρόπο ο σκοπός του θα γίνει πράξη.Ακολουθεί η συνέντευξη με μια συγκλονιστική περιγραφή της εκτέλεσης 750 Ιταλών στην Κεφαλλονιά από τους Γερμανούς με τους οποίους αρχικά ήταν σύμμαχοι. 

Γιώργος Κουρής: Πες στη Μέρκελ να μας στείλει τα λεφτά που μας χρωστάει.
Μας έχουν βγάλουν τα μάτια στο κλέψιμο οι  Γερμανοί. Πρώτα από όλα μου χρωστάτε ψυχική οδύνη και θα σου πω μία ιστορία. Τεσσάρων, τεσσεράμισι χρόνων παιδί. Όταν οι Γερμανοί μπήκαν στην Κεφαλλονιά.Ενα βράδυ 7 η ώρα, καλοκαίρι, έρχονται στο χωριό μου, τα Σουριανάτα, και λένε στον πατέρα μου: Eίσαι υπεύθυνος τη φύλαξή τους. Την πρώτη φορά λοιπόν που ήρθανε, βάλανε στην πόρτα μια σανίδα με δυο πρόκες.Να τους φυλάμε όλη νύχτα μέχρι να τους σκοτώσουνε. Να τους φυλάμε εμείς…Ο πατέρας μου… Σε κάθε σπίτι βάλανε είκοσι, είκοσι αιχμαλώτους Ιταλούς. Έδωσε που λες η μάνα μου ψωμιά, κρασί, νερό…. Ότι είχαμε τους τα δώσαμε. Έβγαζαν οι Ιταλοί τα δαχτυλίδια τους, τις βέρες, τους σταυρούς τα ρολόγια τους και τα δίνανε στη μάνα μου, γιατί τους περιποιηθήκαμε. Τους δώσαμε στρώματα για να κοιμηθούνε, σεντόνια κουβέρτες… Την άλλη μέρα παιδιά το πρωί, 6μισι η ώρα, έρχονται και τους παίρνουνε και δέκα Γερμανοί συγκεντρώνουν 750 άτομα στο κάμπο του χωριού  και βάζουνε 3 πολυβόλα και τους εκτελέσανε όλους. Και εγώ 4μισι χρονών να ακούω να τους σκοτώνουνε και να βλέπω από το παράθυρο γιατί ήταν 100 μέτρα μακριά από μένα.
Οι Ιταλοί, δεν προσπάθησαν να αποδράσουν;
Γιώργος Κουρής: Βρε ήταν σαν τις κότες…. Φύγανε οι άλλοι, τους πήγαν για εκτέλεση, τους βλέπανε ότι τους πάνε για εκτέλεση και αυτοί καθόντουσαν…Το καταλαβαίνεις… Το πρόβλημα δεν ήταν ότι τους σκοτώσανε και ότι άκουγα τους πυροβολισμούς και ότι τους έβλεπα από το παράθυρο, το πρόβλημα ήταν ότι έφυγαν οι Γερμανοί και μας αφήσανε 750 πτώματα. Λοιπόν φίλε διαπιστώνουμε ότι φεύγουνε οι Γερμανοί και μας αφήνουν 750 πτώματα. Πού να κάνεις λάκκους; Ούτε μπουλντόζες υπήρχανε ούτε τίποτα. Κάποιος είπε να πάμε να τους κάψουμε. Πάει κάποιος στο Αργοστόλι και φέρνει 2 τενεκέδες πετρέλαιο που βρήκε, βάζουμε το πετρέλαιο πάνω στους Ιταλούς, βάλαμε και κάτι φύλλα, αλλά που να καούν;  Μύριζε μία εβδομάδα το χωριό κρέας, ψητό κρέας, έγινε και πλιάτσικο από ορισμένους χωριανούς, πήγαν και πήραν τα παπούτσια, τις μπότες τα δαχτυλίδια και το ένα και το άλλο, γίνανε και τέτοια πράγματα, θέλω να είμαι αντικειμενικός εγώ, Κατάλαβες; Και τελικά 1 εβδομάδα μύριζε το χωριό ανθρώπινη σάρκα. Τα έχω ζήσει αυτά τα πράγματα. Η κυρία Μέρκελ μου χρωστάει ψυχική οδύνη μόνο για αυτό. Τι χρωστάω να έχω τέτοια εμπειρία; Τι χρωστάω να έχω τέτοια εμπειρία στη ζωή μου? Και τελικά αποφασίσαμε και τους βάλαμε μέσα στα πηγάδια, καταστρέψαμε τα πηγάδια μας, τους ρίξαμε μέσα και το 60–65 ο Περτίνι που ήταν Πρόεδρος τότε ζήτησε και πήρε τα κόκκαλά τους.
ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΣΤΕ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ!
Και τώρα θα σου αποδείξω, αν τολμάτε γράψτε το, ότι είστε τεμπέληδες εσείς οι Γερμανοί.Εμείς οι Έλληνες από αρχαιοτάτων χρόνων πηγαίναμε μετανάστες. Από Οδυσσέα. Λοιπόν, εσείς οι Γερμανοί δουλεύετε 6-7 ώρες την ημέρα και μετά πηγαίνετε στις μπυραρίες και γίνεστε τύφλα στο μεθύσι. Εμείς οι Έλληνες τι κάνουμε? Πηγαίνουμε στην Αμερική, στη Γερμανία, παντού. Στην Αμερική τα τελευταία 50 χρόνια είναι 25 εκατομμύρια Έλληνες μετανάστες, οι οποίοι αγαπητέ φίλε, δεν έχουνε δουλέψει -κανένας- λιγότερο από 16 ώρες την ημέρα. Και τι γινόταν… 16 ώρες που δούλευε έστελνε λεφτά για να παντρέψει την αδελφή του στην Ελλάδα. Έστελνε λεφτά για να ζήσει ο πατέρας του και η μάνα του, έστελνε λεφτά για το σπίτι του, έφτιαξε σπίτι στην Αμερική, έφτιαξε περιουσία στην Αμερική, σπούδασε  το παιδί του στην Αμερική, παντρεύτηκε στην Αμερική, τακτοποιήθηκε, αγόρασε σπίτια, κατάλαβες; Και μας λέτε εσείς οι Γερμανοί ότι εμείς είμαστε τεμπέληδες, εσείς είστε τεμπέληδες. Πες μου εσύ έναν Γερμανό που να έχει δουλέψει δύο 8ωρα. Εγώ σου λέω 25 εκατομμύρια Έλληνες. Να σου πω κάτι άλλο; Δέκα χιλιάδες Ελληνες εφοπλιστές.
Υπήρξε έγκλημα για την Ελλάδα και την οικονομία μας οι διορισμοί Ελλήνων στο δημόσιο. Ξέρεις γιατί; Γιατί χρέωσαν τη χώρα πρώτον και δεύτερον όσοι πήγανε και διοριστήκανε υπήρξαν μαλάκες στο τέλος, γιατί τεμπελιάζανε γιατί δεν είχαν δουλειά. Φύγανε από τα χωριά για μετανάστες, οι χειρότεροι Έλληνες, αυτοί που πεινάγανε και που ήταν αμόρφωτοι. Και γίνανε στο εξωτερικό νοικοκυραίοι. Οι μορφωμένοι είχανε και δουλειά και μείνανε στην Κεφαλονιά. Γιατί ήταν διορισμένοι και το ένα και το άλλο. Αυτοί οι καλύτεροι μετά από δέκα με είκοσι χρόνια ήταν οι χειρότεροι, από τη μαλακία και την τεμπελιά. Και το σπουδαιότερο, αν είχανε φύγει μετανάστες όχι μόνο δε θα είχαμε χρεωθεί λεφτά, αλλά θα στέλνανε και λεφτά από έξω για την Ελλάδα και θα πληρώνανε και φόρους.
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΡΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΧΜΗ
Και θέλετε να φέρετε τη δραχμή
Koυρής:Εγώ λέω ότι θα αγωνιστώ για να φέρουμε τη δραχμή γιατί είναι η μόνη λύση για να σωθεί η πατρίδα μου. Γιατί εσείς μας έχετε γαμήσει. Πες μου κάτι τώρα… Έχουν μπει και κάνουνε βόλτες οι Τούρκοι στην Κύπρο γιατί η Ευρωπαική Ένωση και το ΝΑΤΟ δε μιλάει, γιατί οι Αμερικανοί δε λένε τίποτα; Εμείς είμαστε ένας λαός οικονομικά εξαθλιωμένος, δεν έχετε την υποχρέωση να μας βοηθήσετε; Αν γυρίσουμε στη δραχμή σε 2 χρόνια θα είμαστε πλουσιότεροι από εσάς, σε 2 χρόνια.Το ευρώ τα έχουνε 15-16 κράτη στον κόσμο. Τα υπόλοιπα 200 είναι εκτός ευρώ. Τι έχουνε πάθει? Όταν μπήκαμε στο ευρώ καταστραφήκαμε, γιατί το μπουκάλι το νερό είχε 50 δραχμές και την επόμενη ημέρα πήγε 175 δραχμές. Μας τα πήρατε όλα.
Εσείς έχετε όλα τα μέσα, κομπιούτερ, τράπεζες, ελέγχετε τα πάντα. Εσείς και οι Εβραίοι. Με τους Εβραίους δεν έχω τίποτα, για να είμαστε εξηγημένοι. Εάν βρείτε λοιπόν να έχω στείλει 10 ευρώ στο εξωτερικό να σας χαρίσω ολόκληρη την περιουσία μου. Και να σου πω και κάτι; Μας έχετε καταστρέψει και από εκεί που ήμουνα πλούσιος με έχετε κάνει φτωχό. Από τότε που ήρθε η Τρόικα, το ΔΝΤ και ξέρω και εγώ τι. Το ήξερες ότι είμαστε το μεγαλύτερο συγκρότημα, γιατί έχω το Real FM, το Real News, την Κόντρα. Στο Real έχω το 50%. Και δεν μπορώ να μπω σε τράπεζα ρε παιδιά, να πάρω 50000 ευρώ δάνειο. Πώς θα γίνει ανάπτυξη εδώ? Μην κοροϊδεύετε τον κόσμο.  
Και δε μου λέτε αν έρθει η δραχμή εδώ πως θα γίνει?
Koυρής: Πως θα γίνει? Είμαστε ευνοημένοι, από τη φύση και το Θεό, έχουμε το καλύτερο οικόπεδο και θα μπορούσαμε να έχουμε γίνει το Περιβόλι της Ευρώπης. Εγώ φίλε στην Κεφαλονιά, την κρίση την ήξερα. Την είχα δει εδώ και 10 χρόνια. Μάρτυρας ο Πολυχρόνης ο Συγγελίδης, ο Γιάννης ο Κωστόπουλος, ο Μιχάλης ο Σάλας, ο Γιώργος ο Αρώνης. Εδώ και 10 χρόνια τους είπα ότι "θα χάσετε την περιουσία σας". Βρείτε να διώξουμε τους πολιτικούς που μας πήραν στο λαιμό τους. Βρείτε 2 ανθρώπους να κυβερνήσουν την Ελλάδα. Ξέρεις γιατί κατάλαβα ότι χάνεται η Ευρώπη? Ξέρεις γιατί πιστεύω ότι έχει χαθεί η Ευρώπη και η Αμερική?  Για τον εξής απλό λόγο: Όταν το μεροκάματο του βιομηχανικού εργάτη έχει 100 ευρώ ή 100 δολλάρια συν 50 για τα ασφάλιστρα, 150 και αποδίδει 10 και στην Κίνα το μεροκάματο είναι 10 και αποδίδει 150, έχετε τελειώσει παιδιά, δεν υπάρχει ελπίδα σωτηρίας. Αλίμονο στις χώρες που έχουν μηχανήματα. Εμείς δεν έχουμε μηχανήματα. Φαντάζεστε στην "Πειραική Πατραϊκή" και στο "Αιγαίον" να είχαμε μηχανήματα,  θα υπήρχαν άλλοι τόσοι τεμπέληδες, άνεργοι. Ευτυχώς που δεν έχουμε. Να σου πώ κάτι? Για να βγάλετε το πετρέλαιο, οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι, πρέπει να σκάψετε 5 και 6 χιλιάδες μέτρα βαθιά, για να βγάλουμε τα αρχαία μας που κάνουνε περισσότερο από όλο το  πετρέλαιο του κόσμου χρειάζεται να σκάψουμε 2-3 μέτρα και σε πολλές περιπτώσεις 20 πόντους με τα χέρια.  Σας έχουμε γαμήσει παιδιά, δε γλυτώνετε. Δεύτερον, η γη μας. Εδώ θα σου μιλήσω με συγκεκριμένα πράγματα.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ
Παιδιά ότι θέλουμε παράγουμε στην Ελλάδα. Έχουμε το κλίμα. Και φράουλες και μάνγκο. Και να σου πω και κάτι; Είσαστε τόσο κορόιδα εσείς οι Ευρωπαίοι οικονομολόγοι και πολιτικοί που δεν έχετε καταλάβει ότι το κλίμα τα τελευταία 5-10 χρόνια, έχει γίνει πιο θερμό 3 μονάδες. Επομένως δεν ισχύει τίποτα από τις καλλιέργειες που κάνατε. Πρέπει να γίνουν νέες καλλιέργειες. Και κανένας πολιτικός δεν το σκέφτεται, ούτε στην Ελλάδα ούτε στην Ευρώπη.Λοιπόν άκουσε με φίλε, οι τσίχλες που μασάτε σε όλο τον κόσμο είναι λάστιχο αρωματισμένο. Η μόνη φυσική μαστίχα είναι της Χίου αλλά για να τη μασήσεις είναι σκληρή, σου σπάει τα δόντια. Το γαιδουράγκαθο που βλέπεις εδώ πέρα βγάζει φυσική μαστίχα και είναι γεμάτα τα βουνά της Κεφαλονιάς. Κανένας κερατάς δεν πήγε να το εκθέσει.
Αυτό δεν βγάζει μόνο μαστίχα αλλά και ένα ένζυμο που είναι για την κύρωση του ήπατος. Έχει 2 χρήσεις.Το περιβόλι της Ευρώπης. Λεμόνι παιδιά. Τα λεμόνια αυτά που έχουμε στην Κεφαλονία είναι τόσα. Γκρέιπφρουτ.Κάθε γωνιά της Ελλάδος ευδοκιμεί ένα προιόν μοναδικό. Μουριές! Πόσα μούρα υπάρχουν; Δύο, τα μαύρα και τα άσπρα. Ε, στην Κεφαλονιά υπάρχει και ένα άλλο είδος που είναι χοντρό, γλυκό και ξινό. Πολύ καλό και κάθε δέντρο βγάζει 2 τόνους. Να σου πω κάτι που έχω κάνει? Από κρασιά ξέρεις? Όταν φυτεύεις ένα αμπέλι  βάζεις μία ποικιλία και βγαίνει. Λοιπόν, ο παππούς μου φύτευε 10 στρέμματα αμπέλι αλλά μέσα στο αμπέλι έβαζε εκατό άλλα διαφορετικά κλίματα. Όταν το ρώταγα γιατί το κάνει αυτό, μου έλεγε γιατί Γιώργη θέλω να έχω καλύτερο χρώμα και καλύτερο άρωμα από αυτό που θα έχει ο γείτονας.
Παιδιά αν έχετε μυαλό βρείτε Γερμανούς επιχειρηματίες να έρθουνε να επενδύσουνε σε νέα γεωργικά προιόντα στην Ελλάδα. Να γλυτώσει η Γερμανία, γιατί μετά τη Γαλλία και την Ιταλία, έρχεται η σειρά σας.
Ξέρεις τι ψάχνω εγώ; Ψάχνω έναν μάγκα που να πιστέψει στο ποτό που θα δοκιμάσετε τώρα. Λικέρ περγαμόντο. Τα περγαμόντα αυτά είναι μοναδικά. Είναι μοναδική ποικιλία που βγαίνει στην Κεφαλονιά. Έχω 7μισι χιλιάδες δέντρα και μπορώ να γεμίσω την Αμερική και την Ευρώπη με τέτοιο ποτό. Αλλά θέλω κάποιον που να είναι μάγκας να βρούμε μια καλή εταιρεία να το αναλάβει.Οι ελιές που είναι από 500 χρόνια έως χίλια χρόνια έχουνε καλύτερο λάδι από όλες τις άλλες. Στα Επτάνησα λοιπόν υπάρχουν τέτοιες ελιές.Για ποιο λόγο λοιπόν δεν έγινε εκμετάλλευση όλου αυτού του πλούτου τόσο καιρό και καθόμαστε και βλέπουμε εικόνες ανθρώπων να ψάχνουν τα σκουπίδια;
Να σου δώσω 1 απάντηση. Εδώ και 5-6 μήνες είχα δει τον πρωθυπουργό. Στο γραφείο του, παρόν ο Δημήτρης ο Σταμάτης, ο υπουργός. Του λέω Αντώνη-πρώτα από όλα τον Αντώνη το Σαμαρά τον έκανα εγώ πρωθυπουργό και το πιστοποιεί αυτό το κάδρο. Εδώ έγιναν οι συζητήσεις για τη συμφωνία Αβραμόπουλου. Εδώ κλείστηκε η συμφωνία με το Σαμαρά. Και μπήκε την τελευταία φορά ο Αβραμόπουλου με το κάδρο. Λέω λοιπόν στον πρωθυπουργό, όταν ταξιδεύω από την Κεφαλονιά κάθε Κυριακή βράδυ και βλέπω τα βουνά έξω από το Αίγιο ματώνει η καρδιά μου. Γιατί όπου υπάρχει ελιά είναι πράσινο το δέντρο, σκαμμένο, οργωμένο και είναι σα νυφούλες. Όπου δεν έχει ελιά και έρχονται τα πεύκα βλέπεις καμμένα πεύκα και ετοιμόρροπα. Και λέω γιατί δεν κάνεις κάτι απλό; Θα βγάλεις ένα νόμο. Όταν θα καίγεται ένα δάσος θα φυτεύεις ελιές και όχι πεύκα. Ούτε νερό θέλει, πιάνει εύκολα και αποδίδει καρπό. Και ούτε καίγεται τόσο εύκολα. Το πεύκο είναι μπαρούτι μέσα.
Ο Σαμαράς λέει "ωραία ιδέα"- πάρε τον υπουργό Γεωργίας. Και λέει έχω εδώ τον Κουρή και πρότεινε αυτό. Και λέει ο άλλος, είναι πάρα πολύ καλή ιδέα αλλά δε γίνεται. Και γιατί δε γίνεται. Γιατί το απαγορεύει η Ευρωπαϊκή Ένωση.Είμαι με τον Ανδρέα το Λοβέρδο εδώ και 3 μήνες και πίνω καφέ στο Plaza. Του λέω Ανδρέα είσαι υπουργός. Ανδρέα, αν έχεις στο χωριό στην Κεφαλονιά 10 στρέμματα και θέλεις να φυτέψεις αμπέλι, τι λες μπορείς? Μπορώ.Δεν μπορείς.Θα πάρω τον υπουργό να ρωτήσω.Μην πάρεις τον υπουργό, πάρε τον Λαλιώτη που είναι αμπελουργός.Και παίρνει το Λαλιώτη και λέει: Κώστα είμαι με τον Κουρή και μου λέει μαλακίες. Ότι αν θέλω να φυτέψω αμπέλι δεν μπορώ.Του λέει λοιπόν, δυστυχώς έχει ο Κουρής δίκιο, δεν μπορείς.
Γιατί με τις επιδοτήσεις που δώσανε οι ξένοι μας ανάγκασαν να φυτέψουμε ελιές, αμπέλια της Γαλλίας, οι ελιές με το λάδι της Ισπανίας. Δεύτερον τους είπα ότι έχω βρει τρόπο να περιοριστούν οι πυρκαγιές στα δάση, στα βουνά. Θυμάσαι στο Μαραθώνα εδώ πέρα, εδώ και 3 χρόνια; Το ξέρεις ότι υπήρχε ένα κτήμα 150 στρέμματα που δεν κάηκε; Όλα καμένα γύρω γύρω εκτός από το δικό μου. Πρώτον ήταν καθαρισμένο, δεύτερον κλαδεμένα και τρίτον πυρόσβεση γύρω γύρω- πατέντα δική μου. 6 μέτρα πυλώνα, 120 μέτρα διάμετρος- το νερό, 70 κυβικά το κάθε μπεκ. Δεν περνάει η φωτιά. Δεν περνάει
ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΡΙΞΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ; ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ;
Ερώτηση>Η ερώτηση που πρέπει να κάνω δημοσιογραφικά. Υπάρχουν άλλοι εκδότες, επιστήμονες, πλούσιοι, εφοπλιστές ή οτιδήποτε που είναι σε αυτό το Κίνημα της Δραχμής και έχουν τέτοια σχέδια?
Δεν υπάρχει κίνημα. Μοναχός μου είμαι. Γιατί οι άλλοι είναι κλέφτες.
Μόνος σας θα κάνετε κάτι τέτοιο?
Γιατί; Μόνος μου δεν έριξα τον Καραμανλή? Μόνος μου δεν έκανα τον Παπανδρέου πρωθυπουργό; Μόνος μου έκανα ότι έκανα. Σημείωσε για τα αμπέλια, ότι έχω φυτέψει 60 στρέμματα αμπέλι με 1500 ποικιλίες. Είναι μοναδικό στον κόσμο. Δεν υπάρχει τέτοιο αμπέλι. Όταν μεγαλώσουνε θα πουλάω 1000 ευρώ το μπουκάλι. Με αυτά πρέπει να ασχολούνται. Με καινούριες ιδέες. Και να σου πω και κάτι; Εσείς οι Γερμανοί με αγαπάτε. Θέλεις απόδειξη; Το 2007 Σεπτέμβρης, ένα χρόνο πριν αρχίσει η κρίση. Οι Γερμανοί τα ξέρανε και τα ήξερα και εγώ. Και μου γράφει το RTL, ο πρεσβευτής της Δυτικής Γερμανίας ότι με θέλουν οι Γερμανοί για στρατηγικό επενδυτή.
Κατάλαβες; Σου λέει ποιος μπορεί να μιλήσει στην Ελλάδα; Ο Κουρής. Να τον πάρουμε συνεταίρο. Θέλεις να σου πω τη συζήτηση; Γιατί ήρθανε εδώ; Για να γίνουν συνεταίροι. Για να γίνω στρατηγικός επενδυτής.Πότε; Το Σεπτέμβρη του 2007, λίγο πριν σκάσει η κρίση.Αν δεις αυτούς τους μεγάλους στη Γερμανία πείτε τους ελάτε εδώ στην Ελλάδα να συνεργαστούμε. Ελάτε να σας φτιάξουμε πράγματα. Οι Ιταλοί είναι μακαρονάδες. Εμείς είμαστε οι πιο εργατικοί άνθρωποι στον κόσμο. Ελάτε να συνεργαστούμε και να γαμήσουμε την Αμερική, να τους σκίσουμε όλους. Και είναι ο μόνος τρόπος για να γαμήσουμε και τους Κινέζους, γιατί θα μας φάνε οι Κινέζοι.
Θέλετε κάποιον άνθρωπο να δουλέψει. Δεν μπορείτε να βγάλετε πορτοκάλια, μοντέρνα πράγματα δεν μπορείτε να βγάλετε. Ελάτε να κλείσουμε την αγορά. Εάν πάρεις δική μου ντομάτα ώριμη, και την αφήσεις έξω από το ψυγείο, σε 5 μέρες θα έχει νερουλιάσει. Έτσι είναι οι ντομάτες. Εάν πάρεις μία από το σούπερ μάρκετ που είναι με χημεία κρατάει 1-2 μήνες. Γιατί; Γιατί Ολλανδοί και Αμερικάνοι ψάξανε να βρούν τι θα βάλουν στην ντομάτα για να διατηρείτε ώστε να μπορεί να ταξιδεύει στα θερμοκήπιά τους. Ποιο γονίδιο έχουν βάλει νομίζεις στη ντομάτα; Κοιτάξανε να δούνε ποιο ζώο όταν βγαίνει από την κοιλιά της μάνας του στέκεται καλύτερα. Και ποιο νομίζεται; Το γουρούνι. Έχει γονίδιο από γουρούνι η ντομάτα. Για αυτό θέλεις πριόνι, μαχαίρι, για να την κόψεις. Δεν τρως ντομάτα.
Εδώ και 3 μήνες είχα πάει σε ένα φίλο σε ένα μηχανουργείο στον Πειραιά. Είχε πάρει ένα καινούριο τόρνο. Του λέω γερμανικός, και μου λέει όχι κινέζικος. Και λέω γιατί; Μέχρι τώρα οι Κινέζοι αντέγραφαν και παρήγαγαν. Οι Γερμανοί έχουν σταματήσει τις βελτιώσεις. Έχουν μείνει στα ίδια. Οι Κινέζοι τι κάνουν; Αντιγράφουν, παράγουν και βελτιώνουν. Αυτό που σου λέω είναι φοβερή πληροφορία.
Ναι αλλά να σου πω κάτι; Έχετε ανάγκη αυτή τη στιγμή από τα χώματα, τον ήλιο, τα νερά, τις θάλασσές μας. Εάν κάνουμε τον Αμβρακικό κόλπο και το κάνουμε καλλιέργειες ψαριών θα βγάλουμε το νοστιμότερο ψάρι για όλη της Ευρώπης. Δε μας αφήνετε όμως. Και έτσι τρώτε ψάρι από τη Σουηδία, τη Δανία, άνοστα ψάρια.
Δε μας αφήνετε όμως. Αγρότες θέλουμε να είμαστε.
Εμείς οι Έλληνες είμαστε τα μεγαλύτερα ηλεκτρικά πλυντήρια της Γερμανίας, το τι τουαλέτες έχω σκουπίσει δεν περιγράφεται. Εμείς οι Έλληνες είμαστε δημιουργοί. Στην Ελλάδα τα σπίτια μας είναι ξεχρεωμένα. Ένα 10% δεν είναι ξεχρεωμένα. Σε ποια χώρα του κόσμου γίνεται αυτό; Σε καμία. Και ξέρεις τι μας κάνατε; Εμείς ξέραμε την αποταμίευση. Ξέρεις τι μας κάνατε. Μας είπατε φάτε τα όλα. Μην κάνετε αποταμίευση, μην παίρνετε οικόπεδα, μη χτίζετε σπίτια. Αυτό λέτε.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΚΙΝΑ
Κουρής>Να σου πω κάτι. Στην αρχή του χρόνου παίρνει τηλέφωνο εφοριακός. Πώς πας? Θέλω να μου πεις ένα ποσό που θα δίνεισς στο κράτος. Πόσο θα μου δίνεις φόρους το μήνα από τον καινούριο χρόνο…. Πες μου ότι θέλεις. Σου λέω εκ των προτέρων ότι θα το δεχτώ, αλλά τα θέλω τα λεφτά 30 του μηνός στην τράπεζα. 500 δολάρια. Λέει είμαστε σύμφωνοι. Σε ποια χώρα? Στην Κίνα? Εκεί αφήνεις τον άλλο να  αποφασίζει τι θα πληρώσει. Να σου πω ένα άλλο που γίνεται στην Αυστραλία. Έχουν δουλειές. Από τη δουλειά πότε πάει έτσι πότε αλλιώς. Πες ότι σου λείπουν χρήματα για να κάνεις μια δουλειά. Έχεις βάλει υποθήκη το σπίτι σου. Στο εκτιμάει η τράπεζα στο 70 – 75% της αξίας. Πληρώνεις όποτε θέλεις και οποιαδήποτε εποχή. Όταν ξεπεράσεις το 75% σου λένε τα λεφτά πίσω. Έχουν βάλει τα λεφτά τους στην τράπεζα σε ακίνητο.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
 Δεν υπάρχει τίποτα στη ζωή που να είναι τυχαίο. Όλα είναι μυαλό, προσπάθεια και δουλειά. Δεν έκανε ποτέ κανένας τίποτα χωρίς πολύ δουλειά. Και πολλές θυσίες.Δεν υπάρχει τίποτα που να έχει κάνει ο άνθρωπος που έχεις απέναντί σου, που να μην έχει πετύχει. Δουλεύοντας από το πρωί μέχρι το βράδυ.Δεν έχω κάνει τίποτα παραπάνω από έναν απλό Έλληνα πολίτη, εκτός από το να δουλεύω πολύ και να σκέφτομαι. Το μυαλό το έχω στην τσέπη.Λοιπόν, είτε γίνει δουλειά είτε όχι, το καλοκαίρι ή το Πάσχα είστε προσκεκλημένοι μου στην Κεφαλονιά. Έχω 5-6 σπίτια και μπορείτε να κάτσετε όσο θέλετε. Τα έχω για τους φίλους μου.
Πηγή : Κουρδιστό Πορτοκάλι. Ευχαριστούμε την κ. Γιώτα Αναγνωστοπούλου για την απόδοση της συνέντευξης

Δεν υπάρχουν σχόλια: