18 Ιουν 2014

Μπορείτε κε Σαμαρά μπορείτε να ζήσετε δύο παιδιά με € 170,00 το μήνα;;;

Είμαι άνεργη σε διάσταση και μένω σε ένα μικρό διαμέρισμα 50 τμ με τα παιδιά μου.πληρώνω για αυτό το διαμέρισμα 250 ευρώ το μήνα δηλαδή 3000 ευρώ το χρόνο!
Το μοναδικό μου εισόδημα είναι από ένα ακίνητο που έχω και νοικιάσω και παίρνω 550 το μήνα δηλαδή 6500 περίπου το χρόνο εαν αφαιρέσω το ενοίκιο του σπιτιού μου.

Γιατί κάπου πρέπει να μένουμε (συγγνώμη κ.Σαμαρά για αυτό) μου μένουν για να ζήσουμε 3500 ευρώ. Έκανα τη φορολογική μου δήλωση για το 2014 και από τα 3500 ευρω που έχω για ταΐσω παιδιά μου να πλήρωσω λογαριασμούς χρέη κτλ μου βγήκε να πλήρωσω 1400 ευρώ φόρος!!!!!!!!
Πως να τα πληρωσω?? Άντε και.τα πληρωνω πως θα ζήσουμε τα παιδιά μου και εγώ με 2100 ευρώ όλο το χρόνο???
Εσείς κ.Σαμαρά και όλοι οι υπόλοιποι βουλευτές υπουργοί μπορείτε να ζήσετε τις οικογένειες σας με 170 το μήνα???
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ
μήνυμα αναγνώστριας της Freepen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: